Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či navrácení zboží Vám rádi odpovíme na emailové adrese apex@apextextil.cz
Kompletní informace naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
Výměna zboží za zboží
Výměna je možná pouze u nepoužitého zboží (tzn. nevyprané zboží v původním balení) - a to nejpozději do 14 dnů ode dne zakoupení zboží.
Zboží lze vyměnit pouze za produkty uvedené v našem internetovém eshopu. Před odesláním zásilky si proto dobře ověřte, zda je Vámi požadovaný produkt stále nabízen. Výměna není možná v případě, kdy byl původní produkt upraven dle přání zákazníka.
V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží zašlete na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží. Zboží nezasílejte na dobírku.
Zásilku prosím neposílejte na adresu sídla společnosti v Praze 9 - zásilka nebude vyzvednuta a bude vrácena odesílateli.
Vrácení zboží bez udání důvodu
Vrácení zboží je možné pouze u nepoužitého zboží (tzn. nevyprané zboží v původním balení) - a to nejpozději do 14 dnů ode dne zakoupení zboží v případě, že kupující vystupuje v kupní smlouvě jako spotřebitel. Vrácení není možné v případě, kdy byl původní produkt upraven dle přání zákazníka.
Zboží zašlete na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží. Zboží nezasílejte na dobírku.
Zásilku prosím neposílejte na adresu sídla společnosti v Praze 9 - zásilka nebude vyzvednuta a bude vrácena odesílateli. V tomto případě prodávajícímu nevzniká nárok na kompenzaci poštovného.
Reklamace
Reklamované zboží zašlete na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží. V protokolu upřesněte důvod reklamace a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Zboží nezasílejte na dobírku.
Zásilku prosím neposílejte na adresu sídla společnosti v Praze 9 - zásilka nebude vyzvednuta a bude vrácena odesílateli. V tomto případě prodávajícímu nevzniká nárok na kompenzaci poštovného.