Tradiční výrobce bytového textilu.

Reklamace a výměna zakoupeného zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či navrácení zboží Vám rádi odpovíme na emailové adrese apex@apextextil.cz

Kompletní informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Výměna zboží za zboží

Výměna je možná pouze u nepoužitého zboží (tzn. nevyprané zboží v původním balení), a to nejpozději do 14 dnů ode dne zakoupení zboží.

Zboží lze vyměnit pouze za produkty uvedené v našem internetovém eshopu. Před odesláním zásilky si proto dobře ověřte, zda je Vámi požadovaný produkt stále nabízen. Zboží zašlete klasickým způsobem na níže uvedenou adresu a přiložte k němu vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce.

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník.

Zboží nezasílejte na dobírku!

Vrácení zboží bez udání důvodu

Vrácení zboží je možné pouze u nepoužitého zboží (tzn. pouze vyzkoušené!), a to nejpozději do zákonné lhůty tj. 14 dnů ode dne zakoupení zboží.

Zboží zašlete balíkem na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce.

Zboží nezasílejte na dobírku!

Reklamace

Reklamované zboží zašlete balíkem na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně.

Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce. V protokolu upřesněte důvod reklamace a nezapomeňte uvést číslo objednávky.

Zboží nezasílejte na dobírku!

Stáhnout formulář zde!
Copyright © 2017 Apextextil s.r.o..