Reklamace a výměna zakoupeného zbožíDotazy a informace týkající se reklamace, výměny či navrácení zboží Vám rádi odpovíme na emailové adrese apex@apextextil.cz Kompletní informace naleznete v našich obchodních podmínkách. Výměna zboží za zbožíVýměna je možná pouze u nepoužitého zboží (tzn. nevyprané zboží v původním balení), a to nejpozději do 14 dnů ode dne zakoupení zboží.
Zboží lze vyměnit pouze za produkty uvedené v našem internetovém eshopu. Před odesláním zásilky si proto dobře ověřte, zda je Vámi požadovaný produkt stále nabízen. Zboží zašlete klasickým způsobem na níže uvedenou adresu a přiložte k němu vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce. V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží nezasílejte na dobírku! Vrácení zboží bez udání důvoduVrácení zboží je možné pouze u nepoužitého zboží (tzn. pouze vyzkoušené!), a to nejpozději do zákonné lhůty tj. 14 dnů ode dne zakoupení zboží. Zboží zašlete balíkem na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce. Zboží nezasílejte na dobírku! ReklamaceReklamované zboží zašlete balíkem na adresu: Apextextil s.r.o., Nádražní 679, 345 06 Kdyně. Do zásilky přiložte vytištěný a vyplněný Protokol o zpětném zaslání zboží, který je ke stažení na této webové stránce. V protokolu upřesněte důvod reklamace a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Zboží nezasílejte na dobírku! Stáhnout formulář zde! |